کارخانه قالیشویی مکانیزه گل بانو

شستشوی فرش و قالی با جدیدترین متد و دستگاههای مکانیزه

شستشوی فرش و قالی با جدیدترین متد و دستگاههای مکانیزه

کارخانه قالیشویی مکانیزه گل بانو

اولین و بزرگترین کارخانه مکانیزه قالیشویی در غرب گیلان

کارخانه : فومن ؛ جاده ماسوله شهرک صنعتی کوچیچال

شماره تماس : 09113328023
شماره تماس کارخانه : 01334728505

بایگانی



برای پاک کردن لکه باید به جنس فرش(ماشینی,دستبافت) ونوع لکه دقت کنید اکثر لکه های فرش ماشینی را با لکه بر و سفید کننده میتوان پاک کرد ولی لکه های روی فرش دستبافت به سادگی پاک نمی شود که در ذیل توضیح خواهیم داد.

 1- از بین بردن لکه چای

برای پاک کردن لکه چایی  ازروی فرش ماشینی زمینه روشن ابتدا باید سطح فرش را به خوبی با جارو برقی در چهار جهت پرزگیری کنید سپس با محلول لکه بر فرش که اگر در دسترس نیست میتوان یک لیتر آب ,یک قاشق تاید دستی و یک استکان سفیدکننده لباس را به خوبی ترکیب کنید. محلول را روی لکه اسپری کرده و با فرچه روی لکه را بسائید سپس با پارچه ضخیم رطوبت را از سطح لکه بگیرید. این حرکت را چند بار تکرار کنید تا لکه محو شود.

2- از بین بردن لکه قیر

برای پاک کردن لکه قیر از روی فرش ماشینی ابتدا سطح  موردنظر را با یک شیء نوک تیز تراشیده سپس تینر فوری را روی لکه قیر اسپری کنید و با یک تکه پارچه روی لکه بسائید این کار را چند بار تکرار کنید تا لکه کم رنگ شود.

3- از بین بردن لکه آدامس

برای از بین بردن لکه ادامس قطعه های یخ را داخل پلاستیک گذاشته و درب ان را ببندید.پلاستیک پر از یخ را روی لکه ادامس گذاشته و بعد با استفاده از نوک چاقو سطح فرش را بتراشید.

4- از بین بردن لکه شمع 

برای از بین بردن لکه شمع از روی فرش ابتدا سطح فرش را به خوبی جارو برقی بکشید و سپس سطح فرش را تراشیده و یک قطعه  مقوا روی لکه بگذارید اتو را روشن کرده و روی مقوا قرار دهید این حرکت را با احتیاط انجام دهید تا به فرش اسیب نرسد . به سادگی مشاهده خواهید کرد که شمع جذب مقوا میشود.

5- از بین بردن لکه لاک

برای از بین بردن لکه لاک ابتدا سطح مورد نظر را با سنگ آذرین(سنگ پا) تراشیده سپس یک محلول به نسبت یک به یک از تینر و استون تهیه کرده و روی سطح مورد نظر اسپری کنید لکه را با فرچه سائیده و بعد مقداری نمک روی ان پاشیده و اجازه دهید لکه جذب نمک شود.



 

تماس با ما   :    

09113373358-09115588125

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۹
قالیشویی گل بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی